Pohjanheimo

Pohjanheimo
yleiskatsaus

Pohjanheimo on tamperelainen huippuluokan pukuliike, jonka kauppias Mikko oli jo rakentanut vahvan pohjan sosiaalisessa mediassa – hän teki itse videoita, jotka huokuivat persoonaa, palveluasennetta ja arvostusta asiakkaisiin.

Yhteistyömme tavoite

Oli aika nostaa sisältö uudelle tasolle: lisätä laatua, terävöittää viestintää ja ennen kaikkea kasvattaa näkyvyyttä uusien asiakkaiden silmissä – unohtamatta brändin arvokkuutta ja ajattomuutta.

Tulokset

Heti ensimmäinen videomme nousi TikTokin katsotuimmaksi ja tykätyimmäksi Pohjanheimon julkaisuksi kautta aikojen – 64 000 katselukertaa ja 2 700 tykkäystä, jonka sitemmin ohitimme toisella videolla.

Reilussa neljässä kuukaudessa olemme saavuttaneet:

• TikTok: 869 000 katselukertaa, 34 000 tykkäystä, +1000 seuraajaa

• Instagram: 570 000 katselukertaa, 4 600 vuorovaikutusta, +433 seuraajaa, 208 klikannut linkkiä

• YouTube Shorts: 845 000 katselukertaa, 12 500 tykkäystä, +823 tilaajaa

• Facebook: 1 200 000 katselukertaa, 2 900 vuorovaikutusta, +321 seuraajaa, 619 klikannut linkkiä

Yhteensä lähes 3,5 miljoonaa katselukertaa!

Tulos puhuu puolestaan

Asiakas on ollut erittäin tyytyväinen – ja myynti on noussut uudelle tasolle: vuosi 2025 on ollut Pohjanheimolle ylivoimainen ennätysvuosi, jopa 50 % kasvu myynnissä edelliseen vuoteen verrattuna.

Videoiden ansiosta liikkeeseen on tullut asiakkaita myös kauempaa, ja erityisen ilahduttavaa on ollut se, että Pohjanheimon asiakkaat ovat antaneet sisällöstä poikkeuksellisen hyvää palautetta.

Tämä case osoittaa, mitä tapahtuu, kun kunnianhimoinen sisällöntuotanto kohtaa tinkimättömän laadun ja ajattoman tyylin.

Asiakas
Pohjanheimo
Palvelu
Lyhytvideot
/
Editointi
/
Käsikirjoitus
+3,4 milj.
+2 500
+50 000