Kun aloitimme yhteistyön 1.1.2025, PTVGYMin some oli pysynyt lähes samanlaisena jo 9 vuotta. Brändi oli vahva, tunnistettava ja arvostettu – mutta jotain puuttui:
viihdyttävää, puhuttavaa ja helposti lähestyttävää videosisältöä, joka madaltaa kynnystä ja tuo uusia ihmisiä salin maailmaan.
Tavoite
Tavoitteena oli tuoda sisältöihin uutta energiaa, ihmisläheisyyttä ja aitoutta – unohtamatta PTVGYMin hardcore-identiteettiä. Meidän tehtävämme oli näyttää, että vaikka treenataan kovaa ja tosissaan, markkinointi saa olla hauskaa, rohkeaa ja viihdyttävää.
Tulokset
Tulokset puolessa vuodessa:
TikTok (aloitettiin nollasta)
• 4,3 miljoonaa näyttökertaa
• 250 000 tykkäystä
• 3,2 miljoonaa uniikkia katsojaa
• 69 000 profiilikatselua
• 10 000+ uutta seuraajaa
Instagram + Facebook (jo ennestään vahva)
• 2,9 miljoonaa näyttökertaa
YouTube Shorts (aloitettiin nollasta)
• 3,7 miljoonaa näyttökertaa
• 101 000 tykkäystä
• 6000+ uutta tilaajaa
Yhteensä yli 10,9 miljoonaa näyttökertaa vain puolessa vuodessa!
Asiakas on ollut poikkeuksellisen tyytyväinen ja sanonut suoraan:
“En näe mitään syytä kyllä tällaista yhteistyötä lopettaa koskaan.”
Tämä keissi on osoitus siitä, mitä tapahtuu, kun vahva brändi kohtaa oikeanlaisen sisällöntuotannon.