Ptvgym

Ptvgym
yleiskatsaus

Kun aloitimme yhteistyön 1.1.2025, PTVGYMin some oli pysynyt lähes samanlaisena jo 9 vuotta. Brändi oli vahva, tunnistettava ja arvostettu – mutta jotain puuttui:

viihdyttävää, puhuttavaa ja helposti lähestyttävää videosisältöä, joka madaltaa kynnystä ja tuo uusia ihmisiä salin maailmaan.

Tavoite

Tavoitteena oli tuoda sisältöihin uutta energiaa, ihmisläheisyyttä ja aitoutta – unohtamatta PTVGYMin hardcore-identiteettiä. Meidän tehtävämme oli näyttää, että vaikka treenataan kovaa ja tosissaan, markkinointi saa olla hauskaa, rohkeaa ja viihdyttävää.

Tulokset

Tulokset puolessa vuodessa:

TikTok (aloitettiin nollasta)

• 4,3 miljoonaa näyttökertaa

• 250 000 tykkäystä

• 3,2 miljoonaa uniikkia katsojaa

• 69 000 profiilikatselua

• 10 000+ uutta seuraajaa

Instagram + Facebook (jo ennestään vahva)

• 2,9 miljoonaa näyttökertaa

YouTube Shorts (aloitettiin nollasta)

• 3,7 miljoonaa näyttökertaa

• 101 000 tykkäystä

• 6000+ uutta tilaajaa

Yhteensä yli 10,9 miljoonaa näyttökertaa vain puolessa vuodessa!

Asiakas on ollut poikkeuksellisen tyytyväinen ja sanonut suoraan:

“En näe mitään syytä kyllä tällaista yhteistyötä lopettaa koskaan.”

Tämä keissi on osoitus siitä, mitä tapahtuu, kun vahva brändi kohtaa oikeanlaisen sisällöntuotannon.

Asiakas
Ptvgym
Palvelu
Lyhytvideot
/
Käsikirjoitus
/
Esiintyminen
+10,9 milj.
+16 000
+350 000