Kun aloitimme yhteistyön kesäkuussa 2024, Ebike Brothers halusi kasvattaa näkyvyyttään somessa – mutta ennen kaikkea innostaa sähköpyöräilystä myös niitä, jotka eivät vielä olleet sen maailmassa mukana.
Tavoite
Luoda sisältöä, joka madaltaa kynnystä ja tekee sähköpyöräilystä helposti lähestyttävää, hauskaa ja kiinnostavaa. Ei teknistä jargonia, vaan oivaltavaa ja viihdyttävää videosisältöä aloittelijoille.
Tulokset
Vuoden yhteistyön aikana saavutimme vaikuttavia tuloksia:
TikTok
• 1,7 miljoonaa katselukertaa
• 46 000 tykkäystä
• 1,3 miljoonaa uniikkia katsojaa
• 1 520 uutta seuraajaa
• 371 000 katselukertaa
Ebike Brothers oli erittäin tyytyväinen yhteistyöhön – ja on jopa suositellut meitä eteenpäin. Se, että yhteistyö jatkui saumattomasti yli vuoden ajan, kertoo parhaiten siitä, miten olemme pystyneet kasvattamaan näkyvyyttä, herättämään kiinnostusta ja tuomaan todellista arvoa.